неделя, 16 август 2015 г.

не искам да ми купуваш цветя
бижута
да ме водиш в скъпи хотели
по скъпарски места
в скъпарски коли
не искам дрехи
не искам да сме като от
списание
дом и градина
и да сме част
от блудкав
немски филм
по който баба ми
изплаква си сълзите
и си казва тихичко
„ех и при мен да беше така“
винаги розово
винаги красиво

искам само
да бъдеш тук
и да бъдеш с мен
завинаги да бъдеш
и да искаш да обиколиш
всички светове
в главата ми
и чуждите
да изслушаш всяка песен
от моята душа
и даже тези
от грамофонните плочи
да бъдеш всичко на света
за мен
и с мен
по света да видиш всичко

не искам
да сме изтъркани
и клиширани
аз да не съм одри
нито пък ти джеймс дийн
не искам нищо от това
искам аз и ти
да бъдем заедно
и да не сме като от филм
само искам да
бъдем
новата класика

тоест наистина да се обичаме

Няма коментари:

Публикуване на коментар