събота, 13 юни 2015 г.

езикови правила

целувай ме
и не слагай точка
винаги запетая
само за да си поемеш дъх
без да преминаваш в ново изречение
а ако ще ме слагаш
в друга част
че даже в друг абзац
нека да завършим
не със точка
а със удивление

докосвай ме
и не слагай въпросителна
никога не питай защо
нека няма учтиви форми
изреченията да са
в по-груб формат
простички и ясни
без молби
само с конкретни
искания и желания

не прави подчинителни връзки
нека всичко бъде равноправно
в това съчниение
не прави преразказ
историята трябва да бъде чисто нова

бъди езиковед
с мен
без да прилагаш никакви
езикови норми и закони
като
бял стих
просто ме обичай
и чети
и винаги на нов глас
ме препрочитай

това е всичко
не ти трябва повече
без сложна граматика
пунктуация
фонетика
без излишни префърцунени истории
само с един изпит накрая
и от теб зависи
дали ще го вземеш
със да

въпросът е дали
на любовта си
можеш да дадеш
езикова свобода?

Няма коментари:

Публикуване на коментар