понеделник, 27 октомври 2014 г.

ще те влюбя


начало


ще те влюбя
в мен
и няма
да искаш
да се пуснеш
ще съм
надълбоко
в теб


ще те влюбя
в мен
в косите ми
очите ми
душата ми
и всичко
ми
докато
не поискаш
да го обърнем
на ти


ще те влюбя
в мен
и бързо
ще поискаш
да се разлюбиш
защото
ще ти кажат
че когато
се влюбиш
в момиче като мен
душата си
бавно започваш
да губиш

ще те влюбя
в мен
но
ще ти писне
от това
безтебие
без мен
и
ще намериш
друга
ще се махнеш
и с облекчение
въдишка
глътка въздух
ще си кажа
пу
най-сетне
се разлюби


ще те влюбя
и разлюбя
а накрая
ще ти подам
куфарите
дрехите
снимките
всичко
но знам
че
тръгнеш ли си
и аз след теб
ще тръгна
с моите багажи
спомени
и части
на сърцето
за разбиване


постепенно
влюбващия
стана влюбен


край


ново начало

Няма коментари:

Публикуване на коментар